2015. július 4., szombat

Kritika #28



WoW. Megint jó sok kérést halmoztunk fel. Ezekkel viszont nem szeretnék olyan sokat késni, mint az előzőkkel, úgyhogy lássunk is neki! Remélem jó lesz úgy, ha ezt a kritikát tőlem kapod! 

Kinézet:
Nos. Az első, ami megragadja a tekintetemet a blogon, az a fejléc. Gondolom ez nem meglepő, mivel először nem is lehet látni semmit, ezen kívül. ^^ˇ
Szerintem tök jó lett, gondolom sokat dolgoztál vele. Ami egy picit zavar, az az, hogy szerintem a srác nagyon beleolvad a háttérbe. Mivel amúgy is fekete-fehér a kép, szerintem...... És ez az a pillanat, amikor rájövök, hogy nem te készítetted a designt....
Szóval. Szerintem tök jó lett a design, biztos nagyon sokat dolgoztak vele neked. Nekem a fejléc egy kicsit nagyon átlátszó - mármint hogy a srác, és a lány nagyon átlátszik, és nagyon beleolvadnak a háttérbe -,  de egyébként teljesen renden van. Szép munka.
Külön pirospont, az átvezetésért - vagymiez. Itt, ahol elkezdődik a modulsáv és a bejegyzések. Nekem nagyon tetszik ez a megoldás, és egyébként még senkinél nem láttam ilyet, úgyhogy ez nagyon szupi. ^^
Lejjebb tekerve abszolút az egyszerűség jellemzi a blogot, de ezzel nincs semmi baj. Jó a színválasztás, tetszik a háttér barnás-szürke árnyalata, amit mégjobban kiemelsz - vagyis a készítő - a barna bejegyzésháttérrel. Nekem tetszik.
Aranyos a menüd. Viszont szerintem érdemesebb lenne megcserélni, hogy azután legyen kevésbé olvasható a szöveg, miután rávittem az egeret, mert lehet, úgy egy kicsit könnyebb lenne elolvasni azokat, és megtalálni amit szeretnénk.
Az, ami viszont annyira nem nyűgözött le, az az,hogy kilógnak a modulok. Össze-vissza van végük, és szerintem ettől egy kicsit olyan hatása van, mintha csakúgy összedobáltad volna őket. Vagy nem is tudom.. Szerintem azért megérné valahogy egységesíteni őket.
Oh, te jó ég, nem is mondtam. Ez a szöveg, sorkizárt. Hát én, annyira köszönöm. \(*o*)/

5/4 pont

Tartalom:
Na, az alap sztori, ne haragudj meg, de szerintem elég sablonos. Bár nem igazságos, hogy ezt most így a fejedhez vágom, hiszen szerintem mindegyik történetnek, amit olvastam eddig, az volt a lényege, hogy van egy srác, meg egy lány, és így vagy úgy, de előbb-utóbb egymásba szeretnek, és dúl a love, és közben történnek ilyen dolgok, hogy össze vesznek, kibékülnek anyámkínja, satöbbi. Egyébként aranyosak az ilyen történetek általában. Vagyis nincs is velük semmi baj, mindenkinek jutottak már eszébe ilyenek, és általában jó is ezeket olvasni.
Szóval, ezt mind, most ne vedd magadra kérlek, tényleg nem akartalak ezzel megbántani, vagy leszólni a történeted, csak ha már sikerült megfogalmazni, gondoltam nem törlöm ki. ^^˘
Az írásod maga egyébként nem olyan rossz. Többnyire helyesen írsz, és értelmesen. Miért mondom, hogy többnyire? Hát tudod, nem biztos, hogy létezik olyan szó, hogy terjegetett. Valamit a ragokat néha-néha elvéted. Mind például a tárgyragokat (-t), amiket előszeretettel hagysz ki. Vagy az általános -ba, -be, -ban, -ben ragok. Máskor viszont nagyon szépen használod őket, úgyhogy nagyon remélem, hogy csak arról van szó, hogy rossza a 't', és az 'n' gombod a billenytűzeten. :DD Viszont a mondatokból néha kimaradnak ilyen részek, szavak: névelők, melléknevek, amink hiányában vagy elvesztik értelmüket, vagy csak furin hangzanak.
Ez a lány. Te jó ég. A fejlécet látva fogalmam sem volt, hogy ki ez, de ez a gif. Rájöttem. Ez a csaj a H2O-ból. Ő az, aki zselésít.. Vagyimcsinál. Na jó, valószínűleg nagyon gáz, hogy ezt így tudom, de mindegy. :DD
Egyéként a társokdalakat szerintem rakhatnád valahogy egy modulba is. Gondolom a blogger kép moduljával csináltad, és ott csak úgy engedi, hogy egyszerre csak egy kép legyen. Szerintem találsz jobb megoldást is. :)

5/4 pont

Az a véleményem, hogy alapvetően jó a blogod. Egész jól írsz, bár meg kell mondjam, van még mit fejlődnöd. Azokon a hibákon, amikre felhívtam a figyelmed szerintem érdemes lenne dolgozni, hogy a későbbiekben megszűnjenek. De, jó pap is holtig tanul, úgyhogy sok sikert a továbbiakban, szurkolok neked! ^^

Összesen: 10/8 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése